ÇOGEP çerçevesinde toplum destekli polisler tarafından çocuklara yönelik piknik ve eğlence etkinliği gerçekleştirildi...
Çocuk ve Gençler Sosyal Koruma ve Destek Programı (ÇOGEP) çerçevesinde çocuklara yönelik etkinlik düzenledi. Etkinliğe Konya Valisi İbrahim Akın, Konya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mustafa Uzbaş, İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul, İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, il protokolü üyeleri, öğrenciler, veliler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
"Emniyetle Birlikte Güvenli Yarınlara"
Konya Emniyet Müdürlüğü öncülüğünde;, Konya Valiliği, Konya Büyükşehir Belediye Başkanlığı, Karatay Kaymakamlığı, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün destekleri ile hayata geçirilen “Emniyetle birlikte güvenli yarınlara” projesinin açılışı da program kapsamında gerçekleştirildi.
27 bin 522 çocuk ve gence ulaşılacak
Proje ile dezavantajlı çocuk ve gençlerin suç ortamlarından ve zararlı alışkanlıklardan uzak tutulması, sosyal gelişimlerinin desteklenmesi ve güvenli bir geleceğe hazırlanmaları amaçlanmaktadır. Bu kapsamda, 8 aylık süre içerisinde sosyal, kültürel, eğitsel, koruyucu ve önleyici nitelikte toplam 15 farklı faaliyet gerçekleştirilecektir. Ayrıca proje süresince 6-24 yaş aralığındaki toplam 27 bin 522 çocuk ve gence ulaşılacak. 
Programda konuşan protokol üyeleri, çocuk ve gençlerin sağlıklı bireyler olarak yetişmelerinin toplumun geleceği açısından büyük önem taşıdığını vurgulayarak, projeye katkı sunan kurum ve kuruluşlara teşekkür etti.
Çalışmalar aralıksız devam edecek
Konya Emniyet Müdürü Necmettin Koç tarafından yapılan açıklamada çocukların ve gençlerin daha güvenli, huzurlu ve sağlıklı bir ortamda yetişmelerini sağlamak, devletin şefkatli elini her zaman yanlarında hissettirmek amacıyla tüm paydaş kurumlarımızla iş birliği içerisinde kararlılıkla çalışmaya devam edecekleri belirtildi.